Sliskigt!!

Jajjamen...
Sitter vid det halvt avdukade köksbordet med ett glas billigt sliskigt vitt vin.
Trött som bara fan av att ha rännt runt hela dagen på fotbollsmatch och sedan vidare på fotografering för alla fotbollsbarnen.
Vid fotograferingen var det ungefär 827 ungar som lekte krig och kurragömma..
Inte gick de så jävla smidigt allting heller, ett var fotograferingen... halv två hade dom påbörjat uppställningen för foto!
För det fanns inte matchkläder till alla barn och eftersom fotograferingen planerades in i går så blev de ju himla stressigt!! DAAAHH!!!
nåja.. tappra väntande tjejer hade vi i alla fall. och fotograferade blev dom..

Och solbränd i ansiktet blev ja oxå... känns som att det lätt blir så när man knappt vistas utomhus så man är snart genomskinlig!

Ja helg och allt.. "gud vad jag ska sova och vila och...."

Eller inte alls kanske...
På helgen ska man ju göra sånt man inte hinner med på veckorna..
Typ stila till sig lite och gå ut och käka och vara romantisk som bara fan likt lady och lufsen och känna hur kärleken sprudlar.

Man ska ju typ inte sitta i en morris som är lika gammal som mormor, trashig som faan och svarta ringar runt ögonen som björnligan, med håret på sniskan (som borde ha varit färgat för 4 månader sen!!) Med psyko anfalls katter som springer som elefanter och ångest över en tvätthög som är lika stor som mount everest... det är ju kanske inte vad "lördagsmys" är enligt innehållsförteckningen..

MEN..... det är så min lördagskväll ser ut! och det trivs ja jävligt bra med=)

så nu tar jag mitt billiga sliskiga vin och min mormor gamla morris och sätter mig i soffan under en jätte ful filt och bara är jag! trött och små fet och bara jag!

Men jävligt nöjd för de!  För det finns dom som älskar mig ändå!

                                             Tjing!!



Kommentarer
Postat av: Kjell

Hallåååå....... nån hemma?

2011-06-03 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0