Men ge mig sommar!!!!

Godmorgon...
Sitter och dricker morgonkaffe och funderar på om jag ska ta en promenad snart =)

Men inte än... måste ju vakna först.

Dagliga pratet med Ankan avklarat.. fast ja ska nog terra henne lite till sen, fast de är med skräckblandad förtjusning man terroriserar en gravid anka!!!






så himla söt =)

wihoo snart är de sommar för guds skull....

Sommar, kall öl och bra musik och folk rullar ut snygga bilar... så inge mer snö nu tack!!


Nej nu är de dags att göra ngt vettigt!

Återkommer säkert med något mindre vettigt!

                                       Tjing!

Kommentarer
Postat av: cookie

Ja det är ju tur att inte ankan" mår illa längre:)

2011-03-03 @ 08:54:47
Postat av: Ankan

HAHAHA tack för bilden! So ME likom haha... eller jag menar kvack kvack!

Förresten så terroriserar du mig aldrig när du ringer, bara förgyller min stund!

Kram!

Kvack!

2011-03-03 @ 18:19:24
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Glenn Pudel

http://www.youtube.com/watch?v=YOGgdVjNnNI

2011-03-05 @ 17:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0