Jag är faktiskt snäll!

Japp de e ja!
I helgen som var så var det dags för disco igen för alla junis barn!

Massor med barn var det och det gick nog bra... TUR att man är där med så många bra och roliga människor =)

Sen skulle ju Bea låsa och larma...
Och det gick ju typ inte fullt lika bra..

En jätte dum och onödig idè att pipa på G4s när klockan är typ halv elva på kvällen!!!

Fruktansvärt idiotiskt att gör det TVÅ gånger dessutom!!!!!



Det gjorde jag!!!

En jävla tur att ja hade telefon nummer med mig och kunde ringa innan dom kom, kanske inte det lättaste att förklara att jag faktiskt är himla snäll och inte alls tänkte göra inbrott där utan bara är ruskigt klantig!!
"katshiing... Bea har nu sparat 4000 spänn"

Man får liksom betala själv om dom åker i onödan... läste jag sen!

Men ja kan ju tala om att larmet fungerade... Tror de pep i öronen halva natten.. men men.

Nä nu blire kaffe!

                                                             Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0