Husarrest!

Heter det så?? typ när man inte får gå ut på hela dagen??

Vaknade i morse och tyckte det var en normal morgon.. tills jag såg... En enhörning!!!
Allvarligt... var ju tvungen att kolla både en och tre gånger men jo så var det...

Den såg ganska välgödd ut med blank och fin man (ni vet håret!!)

Det finns alltså en enhörning på södra köpmangatan!!
Men det är ju inte så förvånande, bor ju i timrå liksom!


Så idag kan jag ju inte gå ut.... eftersom enhörningar är väääldigt sällsynta djur så stannar jag inne idag med min gigantiska horn finne i pannan... så ingen skjuter södra köpmangatans enda enhörning!!!!!


            Fan....
                                                     Tjing!!




Kommentarer
Postat av: Mamma!!

Man måste bifoga bildbevis, när man har sett nåt så unikt som en enhörning!! Så UPP TILL BEVIS NU!!

2011-01-11 @ 00:39:14
Postat av: Kjell

Enhörningar i Timrå?? Det tror jag inte på, förrän jag har sett en. Hann du ta nåt kort på den?

2011-01-11 @ 11:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0