Ny kalender =)

Det har jag fått...
Hur fin som helst och kostade säkert en mindre förmögenhet!

Men.... den är endast till för bröllops bestyr och planering!

Man får alltså inte ta upp plats i den med tandläkar tider och annat trams!

Känner på mig att det kommer bli sjuuukt mycket saker skrivet i den.

Typ ett års planering komprimerat till 4 månader!
Det är mycket att göra och komma ihåg... Men jag kommer vara grymt nöjd om alla planer går i lås och allt blir som brudparet vill =)

Blir ju aningen nervös när man tänker på vilket ansvar man har tagit på sig.

Det SKA bli en total lyckad dag!!

Känns som att Beatrice kommer äta bröllops middag och somna som en utslagen hjälte och sova i 2 veckor sen.

Men det är det värt... helt klart!


Nä nu ska ja dricka kaffe =)



Morris på er!                                       tjing!



Kommentarer
Postat av: Mia LUndman

Tänk vikken tur jag har dig Bea!!! Bäst jag hjälper dig med allt så vi har en vaken Bea på den stora dagen ;-)

2011-02-04 @ 09:13:48
Postat av: Anna

NU är det dags att uppdatera lite...

2011-02-18 @ 09:29:24
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0