Självfuckingjävlaklart!!

Så stod de i ett mess från miss duck i morse när ja frågade om vi skulle dricka kaffe!

Gick ner i morgonrocken (Som att de var något ovanligt!) kollade runt lite in the lägenhet i förhoppning om att de skulle krypa fram några pytte ankor eller mini tjurar underifrån sängen eller ut från garderoben men nää... "var god fortsätt vänta" typ!!

Men men... öva går ju bra det med =)

Förresten så skulle jag behöva en ny parfym.. ja ja ja... jag vet att ja nyss köpte en men den typ... tog slut!

Så då är det bara att ordna en ny!!

Till min stora glädje har Lennart flyttat in hos mig =)
Vilken karl...
Han har en kondis som inte är av denna värld kan ja lova!! Herrejösses..

Men han är ju så jobbig om nätterna... typ mys sugen och så.. själv föredrar jag att sova..!!

Sen har jag en fundering.... Hur fan kan man vara så korkad att kalla något för kärlek när det inte är ömsesidigt??????

Ja de var dagens  i- lands problem..

Nu ska Hollywood fruarna ut och shoppa!!!

      Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Honis

Hahaha minitjurar? Vad är det du vet som inte jag vet? :P

tack för ännu en trevlig dag, gör inget snuskigt med Lennart nu, han är ju bara en hamster Bea.

KramZ

2010-09-22 @ 13:39:23
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0