Men nu tror ja väl...

Lite väl längesedan jag bloggade nu känns det som....

Hur svårt kan det vara att blogga liksom???

Jo jävligt svårt om man har ett så otroligt innehålls rikt liv som jag.. som dessutom hela tiden har en fullbokad kalender och aldrig har tid att blogga... eller hur var de  nu då?

Kanske borde jag om nån ha tid att blogga men fantasin tryter rätt ofta faktiskt..
Hade en trevlig kväll igår med "Hollywood ankan" och hennes "ferdinand".
Buzz spel och chips och isvatten;)

Moa har nyss kommit hem från simmisen=)

Hon har tagit nio sim märken nu...
Duktig tjej =)

Själv sjunker man väl som en gravid ko!!

Nä nu känns det som att det är dags att börja motionera på allvar...
Men jag väntar med mitt nya liv tills imorgon... eller dagen efter det kanske... typ..

Snart måste jag gå iväg till nån granne när min städ personal kommer...
Gud vad man känner sig ivägen när dom kommer och dammar och putsar fönster och tvättar och allt..

Eller nähä.... kanske inte hade nån sån personal ja.... kanske fick ordna sånt själv typ!!

Men..... JAG ÄR INTE BITTER!!!!!

Jag är ganska nöjd med mitt liv faktiskt!

Jag är ju trots allt  "M.M"

Det märker ni va???


Här är en bild på mina nya gucci stövlar som kom med FedEx idag... så sjukt snygga... 26.000kr!

köpte även ny outfit till.. det var ju bara ett måste....

Det är ju sjukt inne med pasteller nu har ja hört!!!


Nä nu ska jag till mitt gym en stund med min PT!!


Så ha en bra dag då alla mina hollywood vänner =)

                    See u// M.M
                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg /jenny

2010-05-02 @ 18:39:10
URL: http://minaogonstenar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen snygga stövlar och för att inte tala om klänningen. Den va super!

2010-05-02 @ 22:14:05
Postat av: Anka

ASG. Jag och Ferdinand diggar ditt gym!!! Får jag följa meeed? snääällllaaaa....

2010-05-03 @ 08:06:10
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0