Jaaaaa!!!! =)

Dom har äntligen kommit...
Jag är såååå glad nu..

Som jag har väntat liksom....
Nästan så mycket så ja kunde möta dom på vägen.

Man skulle kunna tro att det är ett par skor ja pratar så kärleksfullt om va??

Men ICKE!!!

Det är min bästaste Anka i hela världen och hennes ferdinand =)

Dom har varit lite bortresta några dagar, visst är man vänner men inte trodde jag att man skulle sakna någon så mycket.

Fast jag har haft fullt upp hela helgen så har det varit jätte tomt. Även om man inte umgås hela dagarna så finns dom ju ändå där liksom... Ens riktiga vänner.

Min egen tvättstuge "Carola" har ju börjat jobba igen oxå.... otroligt tomt efter henne på dagarna... men jag brukar ju terrorisera henne på telefon typ hela dagarna så hon kommer minsann inte undan för det =)
Nej skämt åsido så betyder mina vänner så otroligt mycket i mitt liv och min vardag, dom finns där och ställer upp i ur och skur oavsett när och var....

Jag har många bekanta men bara några få som jag skulle kunna gå genom eld och vatten för!

Ankan kommer aldrig ever att flytta och inte carola heller!!! För de har ja bestämt!! SÅ DE SÅ!!

Var rädd om era vänner och dom som verkligen finns där för er....

Jag är det och det hoppas jag ni vet =)

Älskar er!!
myspace comments
MySpace Friendship Comments

Kommentarer
Postat av: Carola H (Mia grannen )

ohhhhhhh tack min älskade vän !! dito till dej :) du e guld värd hoppas du förstår det gumman !! love you :) kram från carola

2010-05-31 @ 10:46:37
Postat av: Anna

Åh. du är bäst du Montezami! Vi älskar dig med och din familj, det vet du!!!

*Smyger med dig i en kartong när/om vi flyttar*

2010-06-01 @ 16:01:15
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0