Allvar!!!

Helt seriöst nu då...
Det behövs så lite för att livet ska bli annorlunda...

Ibland blir dagarna en överraskning...

För en del blir det positivt och för en del blir det negativt...

Mycket kan vara bra men lika mycket kan vara helt fel...

Du kan aldrig förutspå livet...

Jag har en mening i mitt huvud som har varit ganska väsentlig sista tiden...

"Min vän hade en vän som hade en kär vän vid sin sida...på bara några sekunder försvann den kära vännen och senare lämnade även vännen oss.... min vän är kvar men två av hennes är borta"...

Då inser man hur fort saker och ting kan gå....

Var rädd om dom du tycker om och som finns där för dig... Dom är oersättliga...


Det här inlägget tillägnar jag två personer som jag inte kände personligen men jag sörjer med deras vänner och familjer för jag vet hur det känns att mista någon som står en nära..... saknar dig Malin!!

R.I.P. Annika och Anders....//Beatrice





Kommentarer
Postat av: Jörgen

Fint av dej

2010-07-25 @ 20:16:40
Postat av: Carola H (Mia grannen )

åhhh vad bra skrivet Bea , du e underbar gumman :) kramar

2010-07-25 @ 20:17:12
Postat av: Beatrice

Tack vad snäll ni är... kul att ni läser =)

2010-07-25 @ 20:54:58
Postat av: jennifer s

åh, va hemskt. Man ska umgås med alla nära allt mer än man kan tkr jag, för en dag står man där och då kanske ingen finns! :/ kramar!

2010-07-27 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0