Tekniska saker!

God jul och gott nytt år bör man kanske börja med =)

Har haft en jätte bra jul med familjen och deras respektive..

Middagen blev lite senare än vanligt då min brors tåg blev lite försenat
Så Johan började ju mer och mer likna en T-Rex till beteendet..
Kom på honom precis när han skulle svälja syster så jag sa åt honom att det var okej för honom att sätta sig ner och äta (för i normala fall runt klockan 2 så har han ätit typ 18 mål eller ngt redan).

För han tränar ju så mycket och äter minst lika mycket så han blir lite som en rädd kattunge när han inte får äta.. ni vet... fräser som fan =)

Haha... men han var så snäll ändå =)

Massa trevligt hade vi i alla fall..

Eftersom vi är så många så har vi fokuserat på barnen på jul...
Paketen är för barnen så att säga.. men vi andra lyckas aldrig låta bli ändå =)

Fick tok snygga foto ramar av Storebror och Mia.

Skönaste utlägget på hela kvällen kom ju i från Milo tre och ett halvt år...

Han öppnade ett paket (en sak inslagen i en cornflakes kartong) och skriker...

    Titta, titta jag har fått lunch!!!!

Hyfsat skratt sen =)

Moa fick kläder till tusen..

Zelda fick en riktig rosa hello kitty mobil..

Mia fick oxå en ny mobil så hon har diverse svårigheter att svara på sms nu =) haha...

Själv håller jag på att få ett hjärn bryt på en sån här


Den är stilig och det blir gott kaffe.... MEN....
Det tar ju niohundra år innan det blir en kopp kaffe... alltså en bea kopp..

Så jag får ju vänta huuur länge som helst på mitt kaffe..
Så jävla länge att jag funderar på att öppna kapslarna och äta pulvret så är det klart sen!!!

Och inte nog med det så finns det typ hur många sorters kaffe som helst att välja mellan...

ÅÅHH...

Så nu måste jag pröva alla ju! och dom är faan INTE GRATIS!!!

Nä men tålamod fröken Tallskrutt!

de blir säkert bra... kanske!

Känns som att större delen av folk var ut igår.. men det var skönt att bara vara hemma och slippa trängas faktiskt...

Nu ska jag göra mig lite kaffe... i min "blixten bryggare"

                                      Tjing!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0