SKRIIIK!!!

En hysteriskt skrikande Milo:HJÄÄÄLP!! DET ÄR EN RÅTTA UNDER MIN SÄÄÄNG... JAG SÅG RÅTTAN!!

Jag. är det säkert att du såg en råtta?? såg du att den sprang under sängen?

Uppriven Milo: Ja jag såg den.. den sprang jätte fort under min säng! Jag vill inte vara i mitt rum!!

Jag: Okej! jag ska ringa villemo och fråga vad vi ska göra då.

Ringer kära syster och hon blev väl mindre nöjd över att en råtta hyrt in sig i hennes lägenhet men vi var ense om att vi måste hitta den annars vågar ju Milo aldrig mera vara i sitt rum!!

Jag går in i Milos rum på rått-jakt!!!

Stänger dörren och ser till att råttan inte kan smita ut någonstans...

Letar och letar men den rackaren har tydligen gömt sig bra!!
Jag går ut och ropar in Milo, han kommer och ställer sig typ 2 meter från tröskeln till rummet och tycker inte alls att det är spännande att leta en råtta!!

Jag: Milo, vart såg du råttan springa någonstans... han pekar in under sängen... 
 
Jag stänger dörren igen och inser att det är ju ganska mörkt på hans rum men de får gå ändå...

Tar en burk och går till anfall mot en mörk liten sak som är i hörnet under sängen....

AHAAA.... Nu fick ja dig allt!!!!

Japp!! Jag lyckades fånga den..... MILOS LEKSAKS GLASS!!!!!!

Ropar in Milo igen och frågar om han ser råttan.

Milo: Nej nu är den borta (med världens smile på läpparna!)

YEAH!! Jag har lekt Rambo och Macgyver för att fånga en råtta som hux flux var en glass liksom!! Ja ja !!

Milo kan i alla fall sova och leka i sitt rum igen i alla fall..... suck!

Med andra ord så kan barn vara otroligt underhållande....

Eller var det jag som var mest underhållande kanske i råttjakten??

          Tjing!


Kommentarer
Postat av: jennifer s

haha :D gullig han är.

2010-04-03 @ 20:59:03
Postat av: ida

Haha sötnöten.. haha

2010-04-06 @ 19:31:29
URL: http://thelifeofidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0