Jag är släkt med en fisk!!

Ja så är det faktiskt...
En röding är det som är min syster=)
Ha ha ha... min kära lillasyster som verkligen lyckas med allt har solat så hon ser ut som en kräfta...

Det är ju inte så lätt att förstå att man INTE bör sola solarium om man varit ute i solen samma dag i typ 5 timmar=)

Ha ha ha.... du är så fantastisk kära syster!
Ja hon är verkligen expert på att bjuda på sig själv...

Idag ska tant Bea vända upp och ner på lägenheten tänkte jag.

Skaka ur varenda liten vrå så det blir som ja vill här någon gång=)

Moa åkte till sin pappa igår, saknar henne så mycket!!

Hoppas ni hade en trevlig valborg allesammans=)


Vi hörs snart igen (ska skärpa mig med skrivandet ja lovar)


Massa kramar//Beatrice

Kommentarer
Postat av: Kram mamma

Hur vart det med bloggandet, det fattas flera dagar? När du är färdig med städningen så kan du få fortsätta hos mig! Ha-ha! Kram

2009-05-07 @ 01:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0