Tadaaa!!!

Hej och hå... strålande morgon=)
Eller nähä.... grått grått... men morgon är det i alla fall...
Idag är det möte och sjukgymnast som står på schemat...
Sen ska jag ringa någon vän och fråga om det blir något kaffe idag kanske=)

Sen bara måste jag hylla mina vänner lite som ställer upp för mig i tid och otid.

Först tar vi "Mat mamma" och hennes man "byggare bob river badrum" tack för att ni finns och ställer upp=)
 Massa kramar till er......

Sen tar vi fröken "Mindhunt lockdown" En ny vän fast de känns som vi känt varandra i hundra år..... min 8 timmars kaffe vän=) kram till dig=)

Sen har vi ju "fröken som gör 1000 saker SAMTIDIGT" trots att du har massa annat du ska göra så tar du dig tid till kaffe och surr... Du finns alltid där när man behöver dig och ställer upp i både tid och otid. du betyder mycket för mig!! STOR KRAM!!!!

Sen har vi såklart familjen... Som alltid finns där.. dag som natt och vad det än gäller.. ni är bäst=)


Jag ska fortsätta den här listan framöver (hoppas jag)
Men nu är det frukost=)
Kram på er alla.
myspace comments
Friendship MySpace Comments

Kommentarer
Postat av: Kram mamma

Vänner ska man vara rädd om, dom växer ju inte på träd, tyvärr. Familjen finns ju där, dag som natt, det vet du! Sköt om dig, och trivs med livet. Kram

2009-03-12 @ 09:52:48
URL: http://raggarmuffin.blogg.se/
Postat av: Annica

Nu har jag hittat bilderna! Men... Har glömt din mailadress....

KRAM!

2009-03-12 @ 18:38:41
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0