Jodå... så att...

Hejsan alla=)
Idag vaknade jag av att det bodde ett monster under madrassen i min säng!!
Jo det är säkert...
Och monstret lyckades göra någon form av en round kick som träffade min ena njure oxå... så himla mysigt var det=/

Nej så farligt monster var det inte.... det var en underbar Moa som härjade lite med mamma=)

Ihelgen som var roade jag mig!

För en gångs skull... fast andra verkar tycka annorlunda!!!

Men det var riktigt lyckat måste ja säga....

TUSEN TACK alla som är så snälla och ställer upp fast ni är sjuka och trötta och gud vete allt vad det är bara för att jag för  en gångs skull ska gå ut.... ni är så himla snälla...

Jag behövde det verkligen!!

Nu är det dags att samla vuxen poäng igen och ta tag i disken=)

Massa kramar till er alla...

myspace comments
MySpace Thank You Comments

Kommentarer
Postat av: Kram mamma

Lägg alla dåliga komentarer i sopkorgen, du mår så mycket bättre själv då. Ha det bra och njut av livet. Kram

2009-03-16 @ 14:14:11
Postat av: beatrice

Tack mamma!!!

Du är mitt bollplank!

Älskar dig. kramar

2009-03-16 @ 17:32:21
Postat av: ida

Vi hade ju en superhelg..

Hoppas de fixar sig för dig, och låt inte "han" få trycka ner dig.. Lova!



Kram på dig!

2009-03-16 @ 17:57:16
URL: http://everybreathyoutake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0