Tapet klister....

Ja det var faktiskt så...
Jag var på badhuset och badade lite bubbel pool med goda vänner..
Och som ni kanske vet så blir man ganska hungrig av att bada, i alla fall
jag...
Så när vi badat och bastat klart och jag hade kommit hem så
skulle jag vara lite duktig och göra något gott att äta..
Och det blev....HAVRE GRYNS GRÖT!!!!
Mmm.. jätte gott.. eller inte alls.
Det har verkligen samma konsistens som tapet klister!!
Men duktig som man är lyckades ja få i mig det i alla fall:)

Nu ska ja iväg och dricka lite kaffe med mia och sen
är det tvättstugan som gäller...
JIPPIII!!
Ha det gott så länge:) kram

Kommentarer
Postat av: Stefan

Duktig tjej som tvingade i dig det ;-)

Ska vi försöka träna lite på söndag kanske?

2009-01-29 @ 13:46:31
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0