Monster minus!!!

Idag var de 20 iskalla grader när jag skulle med moa till dagis....
Frys ihjäl varning alltså!
Inläggen lyste med sin frånvaro igår för det var fullt ös hela dagen...
Men nu är jag tillbaka igen!!.

I helgen var det alnön som gällde, skönt att komma hemifrån lite.
Så Moa fick leka av sig lite oxå...

Jag fick lite telefon samtal häromdagen angående en kommentar som finns här på min blogg..
I kommentaren står det bland annat RAZORBLADE!
Vissa reagerade på grund av att det kanske ser ut som något hot eller så men så är det absolut inte!!

Det är en vän till mig som hade skrivit några repliker ur en reklam som vi gillade stenhårt för några år sedan..
Så det var en komisk grej bara fast det kanske inte ser så ut..
Men då vet alla det nu=)

Nu är det dags att greja på lite innan middagen.

Ha det bra så länge=) KRAM

Kommentarer
Postat av: ida

20 MINUS?! Shit hade ni så kallt.. jag som tyckte vi hade de bra kallt men inte fan hade väl vi 20 minus vad jag vet..



Ha de bra..

Kram

2009-02-04 @ 16:05:42
URL: http://everybreathyoutake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0