Den döende bloggen!!!

Ja det är ju lite så det känns för jag är ju såååå vansinnigt kass på att uppdatera här...
Jag har liksom ingen inspiration numera. nån som vill låna ut lite??

Men nu när ja bemödat mig att logga in här så må ja väl krafsa ihop ngt ändå...

jag kan börja med att kortfattat berätta om min dag!

*Vaknade (åt h-vete för sent!)

*Tankade en liter kaffe i förhoppning om att ja skulle bli piggare (gick inte alls)

** Slog på musik på hög volym och tänkte dansa mig pigg.... ända tills ja insåg att de var ja för tjock för!!

*Fick en nagelkund.. (som ja våldstvingade fast naglar på.... nästan spikade fast!)

* Och nu sitter ja här...

Förstår ni nu då vad ja menar med inspiration??

frågan är ju vad ja ska göra för att hitta nån sån???

Ut och göra bort mig lite kanske??
Det är ju så fantastiskt roligt att läsa om människor som gör bort sig...

Ja de ska ja fan göra...

typ gå ut med muggpapper under skon, eller gå in i glasdörrn på coop, eller vad tycker ni?? utan feedback blir de ju väldigt svårt att veta vad ja ska skriva om liksom...


Men nu ska ja hopp i badet...


Tjing på er alla så länge =)

Kommentarer
Postat av: Anna Engberg

Bilder Miss Colgate!! Bilder..

På söta du, söta Moa, hemska katterna, roliga Daniel, snygga naglarna m.m.. vill se!! :-) Kraam på dig, du sitter inne med massor av inspiration, det vet jag - släpp ut och loss den :-)

2012-08-19 @ 23:17:12
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Melvins morsa

Ja annars kan du berätta om dina ragg på birsta!!! asg ;D

2012-08-26 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0