Beslutsångest?!?!

Jag tror de...

BESTÄM DIG FÖR FAAN!!!!

Ibland är jag ju sjukt velig...
Vad ska ja äta, göra, ha för kläder,osv...

Men det kanske är så det ska vara?? eller??

Blir ju avundsjuk på människor som bara spikar saker rakt av.

Man måste ju inte planera ALLT!!

Jag får ju en släng av aspergers när ja ska försöka göra ngt oplanerat... vilket slutar med att allt blir planerat ändå =) Mitt velande verkar ju ha smittat av sig på min dotter tydligen!!

!

Eller vad tror ni?????

"Något du vill prata med mamma om gumman??"

        Ha en bra dag mina vänner =)


Kommentarer
Postat av: Melvins morsa

Joooo, mamma, det e så här atteeee.......pinsam tystnad...... jag ville bara berättta att....... pinsammmare tystnad...... svetten börjar pärla sig på pannan....... jo jag ville göra en drag queen barbie bara! hahahaha

2012-08-26 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0