VÅÅÅÅÅR!!!!

Snart i alla fall hoppas jag....
Kroppen är inte i topp skick nu....

Gråter lite när det gör som ondast men tur att det finns några nära och kära som håller mig ovanför vattenytan!

Faktiskt så är det så.... Jag kan må piss jag med... de kanske inte syns på utsidan men ibland ger ja för mycket av mig själv och sätter mitt välmående i sista hand och de kommer tillbaka som ett knytnävsslag i ansiktet sen!

Så tro det eller ej men jag är bara människa jag med... och tyvärr måste jag nu prioritera bort dom som bara stjäl den lilla energi jag har just nu... dom som bara tar för egen vinning utan att ge ngt tillbaka... Jag orkar inte de nu.. sorry!!

Varit på "kursen" idag... känner mig aningen felplacerad men men....
Bara man gör ngt så går tiden fortare...

Nu ska mamman göra en jätte god sallad och vänta på lilla prinsessan och hennes kompis som strax kommer hem =)





                                                                        Tjing =)


Kommentarer
Postat av: Anka

Det gör du heeelt rätt i!!

Städa i ditt liv så får du dubbelenergi tillbaka.

Det är du värd - och sluuuuta för guds skull och var alldeles för snäll vännen...

Skickar massor med ank - kramar! Eller förresten, jag ringer dig nu!

2011-03-14 @ 15:02:48
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det börjar bli varmare ute nu, så vi kan snart kravla ut ur vårt ide! Allt blir lättare när solen och värmen kommer! KRAM !!

2011-03-15 @ 19:25:45
Postat av: Bosse Batong

"Kursen" ????.... va e de????

2011-03-16 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0