ho hoooo...

Jäklar vad de ekar här inne!!

Är de för att ja aldrig skriver eller?

Jag tänte göra om min blogg idag... OBS!! Tänkte... ända tills ja insåg att de inte var nån idè för att då skulle ja ju bara strula till allt som vanligt och ringa Lillstrumpan och gråta hysteriskt!

Så jag lät bli de... än så länge...

Idag har jag färgat papper så de står härliga till... super roligt ju =)

Snyggt blev de oxå. Ska väl säkert "skräpa" lite ikväll oxå...

Men!! Det börjar ju bli lite kort nu... å inte vet ja vad jag ska göra med dom heller... nån som har någon idè??

Dom ligger ju bara på bänken=)

nä nu ska jag vila min penicillin stinna kropp lite en stund så ja orkar kvittra vidare som en övergödd domherre sen!!

                                                      Tjing!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ingen idé att göra om bloggen, då hinner du få hjärnblödning innan allt är ok igen! Någon datanörd lär du aldrig bli, men din kära hingst kan ju...Ha-ha!

2011-02-26 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0