5-56 och morgonkaffe!!

Ja men då kör vi...  Hinka i sig morgonkaffe och sen spurta iväg... eller.... nähä....

Det blir aldrig som man har tänkt sig!
Och lika bra är väl de när kroppen inte fungerar som man vill.

Om 5 dagar är de min dag! hygglo!
FATTA hur länge 5 dagar är??

Jag är sååå sjukt nyfiken så jag tror jag dör... å ja måste vänta i 5 dagar till... trött ja blir!

I dag hoppas jag träffa en anka oxå... kanske råkar se henne i trappen här... kan ju alltid hoppas i alla fall =)

Sjukt kallt ute nu, fryser ju ihjäl snart och ändå är det bara början på vintern...
Tur att det finns solarium och badkar =) Värme gillar vi.

Vill inte att det ska bli kallare... mina gångjärn gillar inte de...

Men men... 5-56 som munspray så kanske det går bättre =)

Nä.. Nu har ja tvättis... ANKAN..... Kan du komma och skjutsa mig till tvättis???
Tvättstugan är så tråkig utan dig ju =(




                                            Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0