Pippifågel tajm!!

Jaha ja då var de påsk då...
Undra vad ja ska klä ut mig till tro?
En liten ullig (mullig) gul kyckling kanske?

Shit då skulle väl folk stämma en för förargelse väckande utseende??

Nä de blir nog till att fira skärtorsdagen utklädd i morgonrocken som vanligt (eller vad säger ni mina kära grannar?)

Och inte har den kära Hondjävulen tagit med mig på nån "mormor lunch" heller... nä nä.. de ska ja nog komma ihåg!! ha ha...

Nog med internskämt nu!

Var ut i lördags och hade en sjukt rolig kväll... dansa så de stod härliga till.

Träffade massa vänner och hade super skoj!

Innan vi gick in på aveny såg jag Tommy utanför, glad i hågen som man var så kramade ja om honom och frågade om allt var bra och så... Bara de att jag var nog lite mer party sugen än vad han var så han såg mest vettskrämd ut stackarn!! Sorry Tommy =)

Kvällen slutade i en hysteriskt rolig Mias kök med en varmkorv (tack för den!) sen var de dags att sova.

På senaste tiden har jag försökt minska på mina fördomar... Alla människor har ju några fördomar,bara mer eller mindre...

Samtidigt har jag insett att inte alla människor tycker att livet är att ge och ta...

Jag ger inte för att få något tillbaka, men när människor utnyttjar mig för att jag är snäll så tar det till slut stopp... Det genomskådas ganska fort!

Nä nu ska jag hoppa i badet en stund!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0