Smart???

Kanske inte så värst faktiskt....

Hade riiiktigt ont i käken när jag vaknade i morse.... hyfsad inflammation!!

Typ så ont så man BORDE åkt till farbror doktorn och låtit HONOM skära lite...

MEN!!!!

Jag ringde doktorn som inte hade tid med mig idag (LÖÖÖGN)

Så jag insåg lite fort att de var ju bara att operera själv de...

Vägra gå till doktorn för då ska dom ju bara stickas. Så kom jag ju på att jag kunde ju ordna det alldeles själv... utan sprutor förstår ni!!!

Som tur är hade jag ju fått ett "klara dig själv kvinna" kit av min far för något år sen som innehöll följande.

* En hammare.
*En tång.
*En rulle el tejp
*Nån form av uber bra mejsel med 923 bits (har faktiskt använt den!!)
*En ny ultra vass Mora kniv (som man skär sig på bara man tittar på den!)

Okej... alltså... kanske bör upplysa om att jag dock inte behövde alla dessa saker för att operera...

(fick helt plötsligt en väldigt obehaglig BDSM bild framför mig nu!!!)

Åter till operationen...

Mora kniven blev väldigt användbar just nu...

Japp... leta på kniven, andas lite och sen var det bara att börja skära...

Eftersom jag gärna vill ha kvar er som läser så sparar jag på detaljerna härifrån...

Men helvetiskt ont gjorde det och liiite bättre blev det... så får vi se hur ont det gör senare ;)

                                      Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0