Check list!

Onsdag... Mycket att göra idag? nä!

Dagliga pratet med Ankan-check!!!!!

Ringt timråbo innan jag gick iväg för att ytterdörren inte gick att låsa så dom fick byta ut hela låset-check!

Varit till försäkringskassan- check!

Hämtat p-piller till mig-check!

Hämtat p-piller till den otroligt jätte löpande katten-check!

Handlat dagens middag-check!

Lurat i katten p-pillret-check!

Katten kräktes upp p-pillret-check!

Lurat i katten nytt piller-check (katten kan känna sig fett skuggad resten av dagen!!!)

Druckit kaffe hos Linda-check

Barnvakt till liten Felicia idag-check!

Skaffa bebis sugen-check!

Ordnat täckbyxor till majseluringen så hon slipper diverse otrevliga åkommor-check!

Så nu är listan klar hittills....

Sen är det ju mat och sånt men de tar vi senare...

Fått läkartid den 20e december oxå...

Hyfsad väntetid!!
Men men...


Ska ni göra idag då??

                tjing!!!











Kommentarer
Postat av: Anna Anka

Men herreguuud... tagga ner...annars blir det läkartid i natt istället!!! ;P

Sa jag förresten att jag saknar dig?

Annars gör jag det nu.

Jag SAKNAR DIG!!

2010-12-08 @ 15:23:15
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0