Tvättbjörn!!!

Lär ju förmodligen se ut som en sån med tanke på hur mycket ja sovit sista tiden...

Har ganska dåligt med energi just nu känner jag.. Refill tack!
Som om man inte hade tillräckligt att fundera på så höll grannen på att elda upp lägenheten sin oxå... Fatta hur illa en brandvarnare låter när man står precis under den...
 
Naturligtvis var ju JAG tvungen att gå in dit och ta ner den åt dom eftersom dom kan såå bra svenska så brydde ja mig inte ens om att försöka förklara... upp på stolen, ner med pip helvete, ta bort batteriet, lägg på bänken och sen vidare in till mig igen! tack och hej!

Allvarligt... man blir ju inge irriterad alls när dom står och tittar upp i taket som ett gäng fågelskådare i en kvart!!

Plock ner prylen ba!!!

Å inge ont i magen har ja heller... eller?? (kanske därav humöret!)

Men men... det går över..

Funderar seriöst på att öppna dagis faktiskt....
Så man har ngt att göra på dagarna kanske??

Nej den här dagen har varit aningen seg och ond!!

Ge mig sol!!

Nä men nu ska jag gå och para ihop lite strumpor.. har längtat hela dagen faktiskt!!

Eller nähä....

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0