OJ OJ!!

Nu har jag inte ens ett försvar till varför jag inte skrivit ngt på så länge....
Mycket i huvudet sista tiden=)
Men nu är ja tillbaka i alla fall....

Hjärtat slår och blodet rusar!!

Vänt upp och ner på hela livet nu...
Saker som jag avskydde förut är roliga nu.

Musiken på högsta volym och dansar mig igenom dagarna!

Städa, Diska, Tvätta... allt är roligt!!

Eller så har ja blivit knäpp kanske... mer än vanligt alltså..

Saknar min lilla prinsessa ngt fruktansvärt...
Men hon kommer ju om några dagar igen...
Under tiden har hon det skoj hos pappa!

Kaffe rep med miss Mia igår.. mkt trevligt.  En otroligt trevlig och genom ärlig vän!

Ibland känns det som man känt varandra i hundra år=)

Nej nu är det dags att slå på musiken igen och ta hand om disken...

      Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Kram mamma

Det var på tiden att det kom nåt inlägg. Kul att livet leker, allt blir så mycket lättare då. Kram

2009-03-10 @ 18:17:38
URL: http://raggarmuffin.blogg.se/
Postat av: Kjell

Vad har hänt med dej då?? Diskar?????

2009-03-10 @ 19:30:20
URL: http://raggarmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0