Sam sam....

Han flyger runt i någon form av raket eller dylikt...
Ja det har jag fått så lov att titta på under morgonen med Moa eftersom hon ville ha lite sällskap framför tvn.
Det ska även tilläggas att sam sam har en väldigt lustig vän som är jätte smutsig och tycker om smuts,och då var ju inte Moa sen med att konstatera att "han tvättar sig aldrig mamma... så då behöver inte jag tvätta håret ju"
STOPP STOPP!!
Där råder det STORA meningsskiljaktigheter mellan mor och dotter....
Det var ju bara att förklara att man visst måste tvätta håret för annars får man massa små kusar i håret som äter upp håret och då får man aldrig långt hår...
Så nu har jag väl skrämt livet ur stackaren så hon använder allt schampo som finns nästa gång=)


hörs snart igen.... kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Barnen har alltid rätt. Det har jag fått höra i många år! Det är rätt åt dig att få tampas lite.

2009-01-31 @ 13:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0