Brrr...

Idag blev det pulka=)
Kallt var det oxå... fast sen är man väl världens frusnaste oxå=)
Sen bar det av till simhallen på sim skola med moa som var jätte duktig,simmade hejvilt utan hjälp=)
Där träffade jag en tjej ja umgicks mycket med förut... och tyvärr så blev de mindre och mindre av det så nu har vi inte träffats på 100 år som de känns...
Men nu ska vi göra något åt det...
Bra vänner är svåra att få tag i...

Nej nu är det snart dags att sova så god natt och sov så gott vänner=)
   kram kram

Kommentarer
Postat av: Tomas

RAZORBLADE!



DIE YOU SCHMUCK!

2009-02-02 @ 03:11:13
URL: http://tomasweiskog.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej hej... Ja nu är det en ny vecka! Det ska bli kul att träffas samt tycker ju barnen oxå om det :) Ja du man får ta chansen till att hitta bra vänner, hoppas det går bra med den "ny-gamla" kontakten! Vi syns senare idag, kram kram

2009-02-02 @ 09:41:19
Postat av: Stefan

Go´kväll i stugan.

Är det möjligtvis Anki du sprang på? :-)

Nyfiken bara.

Ha en fin kväll ni båda.

2009-02-02 @ 18:45:27
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Aha...ja det kanske är nån man känner ändå :-)

Jodå, det är väl bra. Annica har VÄLDIGT ont, men annars så.

Ha det bra tjejer.

Kram

2009-02-02 @ 19:11:21
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja bloggen har strulat hela dagen. Men de påstår att allt ska komma tillrätta igen.

Här är det som vanligt nu för tiden. Mer orkar jag inte nämna... Grrr!

Men i morgon ska jag iväg till min scrapguru. Sen kommer jag hem med massa inspiration till oss! ;-) Då sätter vi fart igen. Bara att flytta hit som vanligt.;-)

KRAM!



Nu har jag försökt skicka den här kommentaren till dig 5 gånger. Men får bara upp felmeddelande. Så om du har fått 5 likadana kommentarer från mig så vet du varför.. ;-)

2009-02-02 @ 19:33:37
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Kram mamma

Ingen blogg i går? Vad har det tagit åt dig? Har du stangerat, eller? KRAM

2009-02-03 @ 12:34:41
Postat av: Anonym

Nämen titta! Ni pratar ju om mig!



//A

2009-03-27 @ 08:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0