Oj vad längesedan....

Att tiden går så fort... man borde ju skämmas som aldrig skriver numera.
Det är bara för mycket runtomkring nu, Allt händer på en gång..
Men man ska vara glad att man har dom man har runtomkring.

Idag blir det vuxen göra,Tvätta lite, dammsuga och skura och sedan förskole möte =)

Ja nu börjar "Lill pudd" bli stor (Moa).
Snat börjar hon i 6 års... gud vad tiden går.

Det ger mig enorm ångest att det går så fort... stoppa tiden en stund snälla någon.... bara lite.

Hon är ju så stor nu. det har gått alldeles för fort...

Mamma älskar dig Moa!!
Vad ska ni göra idag då mina vänner??
Kramar i massor på er =)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Är det mig du saknar här ovan? ;-)

Ja visst springer tiden ifrån en ibland. Man undrar varat den tar vägen :-(

Här hemma är det rena rama sjukstugan idag. Jag har skyhög feber och Annica är allergisk. Bläää...

Ta hand om dig vännen

Kram

2009-04-21 @ 13:22:00
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Kram mamma

Mormors "Lillpudd" har blivit stora tjejen nu, tiden bara rusar iväg. Tycker inte att det var så länge sen hon låg i magen och var "lilla bäban"! Dags att käka frukost, magen börjar knorra. Ha en bra dag, och pussa lite på "pudd"! Kram

2009-04-24 @ 09:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0