Vad hände??

Ja jag vet inte alls ja... ett uppehåll i bloggvärlden så att säga... Men nu fick jag ett återfall igen =)

Ja men vad har hänt senaste veckan då??
Jo jag gick och blev sjuk för ovanlighetens skull.... FÖRRA söndagen och är fortfarande sjuk... typ 2 veckor senare???

Blir så trött...
Nåväl.. Jag begav mig till vårdcentralen där dom fick lyssna på min vackra host och krax stämma och fick en dunk hostmedicin!!

Kung tyckte jag som inte sovit en hel natt på grund av hostan, tog mig en smaskig veteskorpa och smakade av med lite mirakelhostmedicin på kvällen och vad hände.......

JO! Jag hostade inte alls... men inte faaan kunde ja sova heller!!!
Inte ens tio minuter på en natt!!!

Helt jävla omöjligt!!

Läste på flaskan dagen efter under rubriken Biverkningar: Huvudvärk, oro, hjärtklappning, SÖMNLÖSHET, magsmärtor!!!

Men ja fick den ju för fan för att sova!

Blir så trött.... så trött att jag är trött på att vara trött!!!!

Ja ja ja.... vad är en bal på slottet?

Så nu blir de då inge mer sån medicin i alla fall...

De är ruskigt synd om mig nu känner ja... men jag är INTE BITTER!!!!!! ;)

Och lillasyster min har totalt försvunnit... lååångt bort bland dom rosa molnen!

Men nu är hon inte arg när man ringer i alla fall, nu har hon bara inte tid att prata för att hon smsar eller pratar eller tjusar på.. men de behöver hon och det är hon sååå värd =)

Nää en dusch på de här och senare ut på äventyr!



Hörs sen! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0