Stone face!!!

Tävlingen i förra inlägget pågår till söndag... glömde ju att skriva de. smart!  men kommentera på bara =)

Ja de blev ett nytt inlägg nu eftersom jag har testat en produkt som ja ska yttra mig om!

Det är alltså en ansikts gelè.
Skillnaden mellan den och en vanlig är att det är...................... BOTOX!!!

Japp... det är alltså en gelè istället för en spruta typ!
Så de var ju bara att smeta in ansiktet med de där och vänta.....
Och tadaaaa.... som ett stoneface!!

Och den fungerar ju kan ja lova!!
Säkerligen bra vid diverse pokerturneringar ;)

Stel blev man och de var ju de som var poängen..

Men min personliga åsikt är nog att jag vill kunna le... det hör till min vardag liksom.

Men om jag inte redan var positiv till allt vad botox heter och gör så blev ja ju de nu.

Men i så fall lägger ja nog hellre pengarna på en riktig botox injektion istället för att smeta in mig med de där varje dag =)





    Så happy face på er!!

                                                         Tjing!!


Kommentarer
Postat av: mia lundman

Jag vill också ha ett happy face!! Måste kunna visa känslor i ansikten den 4 juni!! He he...Nu har lite svar på inbjudningarna trillat in! Spännande =)

2011-04-13 @ 12:59:34
Postat av: Anka

Haha, vad 17 var det för produkt?

Kramen

2011-04-14 @ 12:52:41
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: carro

jag vill vara med å tävla =)



kramkram

2011-04-15 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0