Besviken...!!

Blir bara så jävla ledsen...
Jag ställer upp för andra till 100% även fast jag kanske inte kan/vill eller har tid eller lust!

Jag vet att jag är grymt snäll, tyvärr för snäll för mitt eget bästa ibland, snacka skit om mig när jag vänder mig om och jag ger dig ändå ett leende nästa gång ja ser dig, vänd bara andra kinden till är något jag har fått lärt mig sen jag var liten...

Tyvärr finns det människor som är väldigt snabba på att utnyttja det.

"Kasta gärna skit på Bea för hon är så dum så hon godtar det"

Nä det är inte så...
Jag är bara så jävla snäll och godtrogen så jag tror allvarligt på uttrycket "Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Men det kanske är dags att inse att livet inte fungerar så...
Jag kanske måste bete mig mig som andra och bli lite mer egoistisk och tänka på mig själv...
Jag är inte sån och jag vill inte bli sån heller men tydligen så har jag inget val...

Är trött på att bara bli besviken och behöva tjata hela tiden...

Vill du/ni finnas i min närhet så visst... men öppna ögonen för helvete och förstå hur ni behandlar människor som är rädda om er...

Jag har faktiskt varken tid eller ork att försöka förklara för er hur fan man ska bete sig!!!

Alla ska inte dras över samma kam... det finns dom i min närhet som verkligen bryr sig och finns där UTAN att jag behöver be om det.. och dom är inte många men jag är jävligt rädd om dom och det vet dom om och jag är noga med att visa det!!

Så ringer jag inte mer till dig eller hör av mig så vet du varför...

Vill du något så vet du var jag finns.... och om inte... din/er förlust!!

                Tjing!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

ja det e bra Bea , tyvär e det så även för mej !!men jag jobbar på det och försöker sätta ner foten lite mera nu , men man saknar inte kon fören båset är tomt :)att du e för snäll det är vi många som vet, men tyvär är det vissa som utnyttjar det utan o ge nått tillbaka :( men ja finns för dej o du finns för mej o det är ja så tacksam för min bästaste vän i världen ....KRAM

2010-09-29 @ 17:30:19
Postat av: Bea

Tusen tack!! behövde de nu... Tack för att du finns... massa kramar <3

2010-09-29 @ 18:02:13
Postat av: Linda

Hej gumman! Du ska veta att jag alltid ställer upp för dig,och jag kommer alltid finnas här för dig Kram

2010-09-30 @ 00:19:00
URL: http://lindanordin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0