Frys ihjäl AB!

Sjukt kallt ute nu... eller snart i alla fall.
Jag har ju frusit sen i augusti... typ..

Kan inte förstå varför jag fryser som en dåre heller...

Jag har väl sjukt dålig blodcirkis... För ja kan ju knappast skylla på taskigt underhudsfett!!

Teoretiskt sett så skulle jag ju kunna simma runt under isen med alla andra sälar utan att frysa... men nää!!

Hoppas nån vänlig själ vill sticka ull raggisar åt mig tills i vinter..

Axeln är åt helvete mycket sämre... eller det beror på vem som frågar =)

Dom vill ju inte göra ngt åt de heller så de är väl bara att gilla läget antar ja.

Ankan och Tjuren håller frenetiskt på att packa ihop sina prylar för flytt mot "The ö"
Och jag funderar för fullt på ett vettigt och ultra viktigt argument för att få dom att stanna!!!
Det kommer snart.... Eller så fanns de inga såååå viktiga argument faktiskt!!! Run forrest run... medans ni kan!!!


Och en otroligt viktig påminnelse såhär innan vintern är här på riktigt.....

Ät ALDRIG gul snö!!!

                          Er livsguru online// Beatrice.
                                                     

                             




Kommentarer
Postat av: Robin H

De tror ja ju...

2010-10-25 @ 14:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0