Oh my god!!!

Ja rätt tråkig överskrift va??
Men tyvärr är det så att jag fick en sån upplevelse häromdagen....

 Tydligen har vissa personer jävligt stora problem med positiva människor...

Att vara glad och trevlig och ha många vänner är tydligen ingen hit i den här hålan!

Vad fan är det för fel på folk? allvarligt?

Om man nu råkar vara glad och trevlig så är väl de bra... eller??

Nää för då är man tydligen helt slut i huvudet enligt många...

Har inte folk något eget liv? Typ istället för att ställa till det för andra?

Har man passerat 20 strecket borde man veta bättre än så men det är väl olika från person till person kanske?

Ta vara på dom som behandlar en bra kan ju vara en utmärkt idè istället för att sumpa det genom att snacka massa skit för att man inte har något eget liv!

Det är ju livsfarligt att skaffa vänner här tydligen...

Det finns liksom ingen hejd på skiten heller... Vissa har ju verkligen sån fantasi att dom är beredda att ställa till vad som helst så länge dom kan sabba något...

Men jag är ju jävligt klar med vilka jag har vart och vilka som förtjänar att vara mina vänner och inte....

Känner mig ganska smickrad över att jag kan vara så intressant för folk som inte vet någonting....

Den svenska avundsjukan.....

             Man kan aldrig tycka om alla!


   Ha en super dag mina vänner//M.M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0