Meeen!!

Ho hooo..... himla ensamt här!!
Saknar Moa något fruktansvärt nu.

Å inte kan ja sova heller.

Hade en uber trevlig kväll med Ankan och ferdinand igår.
Har även en tjej kompis dotter här som sovit över...

Sen kom hon med stort H!!!

Den oslagbara Grisbyxpinnkastaren!!

Hon bara utklassade oss totalt på kubb..
Helt sjukt duktig...

Men men... då vet vi vem som "övar med stafett pinnen"  ;)

Nä nu längtar jag tills det blir spa kväll med mina tanter...

Jag lär ju säkert terrorisera ihjäl mina grannar ett tag nu.

Mer sällskaps sjuk än en skal lös snigel!

Måste nog fan kopiera Ankans nyckel i smyg... Men säg inget till någon!

Nä.. nu ska ja dricka kaffe för här blir det inga barn gjorda... just nu i alla fall...

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA du är så svartsjuk för att jag har så snygga byxor :)



Jaa självklart har ja övat,har ju liksom inte så mycket annat att göra på dagarna :P

2010-07-12 @ 12:57:09
URL: http://lindanordin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0