Gravid!!!

Jaha...

Jag är sååå stolt och glad över att jag har så bra gener och har en så fin kropp fortfarande..
Det är faktiskt oersättligt med "vänner" som håller reda på saker som jag själv inte vet om...

Som när man är gravid tex...

Ni ska bara veta att det är inte lätt att hålla kroppen i trim efter att ha väntat typ 10 barn!!!

Jag vet inte riktigt hur eller när det ska ha varit men så är det tydligen...

Och så har jag gjort en sisådär 9 aborter oxå... bara så ni vet..
Men säg inget till någon!!!

Nej men allvarligt, vad fan är det för fel på folk??

Vissa saker ljuger man bara inte ihop...
Om vissa tog reda på LITE fakta innan dom öppnar mun så skulle dom ALDRIG  säga så...

Det är så sjuka saker att ens hitta på av vuxna människor.

Jag har ju insett att ni inte är den typen av människor jag vill ha i min närhet i alla fall...

Och till nästa gång ni ljuger ihop något sådant så ta reda på lite saker först......

Jag ringer er när ja blir gravid nästa gång så kan ni kanske hålla reda på ultraljud och diverse åt mig då...

Jävla tur för er att det är mig ni prata om... Tänk om den stackaren ni hoppar på nästa gång inte kan få barn tex????
Förstår ni vad de skulle ställa till med??

Ja jag hoppas att om ni fortsätter så kanske ni en dag ger er på fel person och då får ni ju ta konsekvenserna av det hela...

Patetiska idioter!!!




Nä nu drar jag med en av mina hollywood fruar och shoppar lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0