Hej och hå!!

Idag vaknade tant Bea med en kaktus i halsen och grymt täppt i näsan!!

Något säger mig att en viss Babar har kastat baciller på mig!!
Men men... lite Alvedon och te hjälper bra=)

Hade utvecklings samtal på dagis idag och allt var bara positivt=)

Var och handlade och bea som går på allt var naturligtvis tvungen att köpa nya cillit bang!!

Den är säkert dunder bra... Det hör man ju på namnet eller hur?

Ja nu ska jag skura och härja hejvilt så återkommer jag med resultatet sen=)

      kram

Kommentarer
Postat av: Kram mamma

Får hoppas att lättlurade Beatrice får det resultat som reklamen utlovar då. Kram

2009-03-18 @ 16:37:03
Postat av: ida

Hörrudu du kan få prova medlet hos mig om du vill=P

2009-03-19 @ 12:03:57
URL: http://everybreathyoutake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0